May 27, 2013

Welcome back to me!

Assalamualaikum dan peace Malaysia,
Sebenarnya dah lama aku tak update apa-apa cerita kat blog aku ni,
email password pon hampir-hampir je lupa. Eceh!
Sekarang ni aku tengah menganggur lagi selepas berbulan-bulan lamanya menunggu result SPM2012.
Kali ni pulak aku diduga sekali lagi untuk tunggu dan terus menunggu untuk 6 bulan lagi! lama kau.

 "Nak tunggu anak raja datang pinang hang?"

 Haha takdelah aku nak tunggu anak raja, anak kak ton pun taknak kat aku kan kan.
 Sebenarnya aku ada sebab and aku tak sedia nak cerita kat sini nanti kantoi lah!
 Mana tak, hati tengah sedih plus runsing lagi ni. So jangan banyak tanya keyh!

Sekiranya aku diberi peluang untuk membuat permintaan,
aku nak undurkan masa balik!

Setiap takdir yang Allah dah tentukan adalah yang terbaik untuk setiap insan kan?
 So you choose to live well or live hell.






No comments:

Post a Comment